Toto je Range Rover s dokonalým charakterem a jedinečným rodokmenem. Sofistikovaný a moderní.
SKUTEČNÁ IKONA DESIGNU
Po jeho představení před více než 45 lety změnil způsob, jímž se svět pohyboval v terénu. V průběhu let se stal představitelem samotného vrcholu věhlasného britského designu.
INOVACE
Počínaje motorem TDV6 až po přeplňovaný osmiválec vyrábíme motory, které poskytují optimální úroveň výkonu, hospodárnosti a trvalé udržitelnosti. To je důvodem, proč vždy využíváme nejnovější poznatky v oblasti návrhu, konstrukce a technologií.
JÍZDA NA SILNICI
Systém Dynamic Response zlepšuje ovládání vozu tím, že snižuje naklánění karoserie v zatáčkách. Proslulá zvýšená poloha za volantem (Command Driving Position) vám zajistí lepší výhled na cestu před vámi. Samotná jízda je tak vždy snadnou záležitostí.
TERÉNNÍ SCHOPNOSTI
Díky celohliníkové karoserii a svým vrozeným schopnostem je tento vůz stejně impozantní v terénu, i na silnici. Nabízí například pozoruhodnou maximální brodivost 900 mm.
ASISTENČNÍ SYSTÉMY ŘIDIČE
Range Rover má k dispozici nepřeberné množství asistenčních systémů řidiče, které zajistí vám i spolucestujícím dokonalý zážitek z jízdy. Inovativní myšlení, design a konstrukce pomohly vytvořit soubor technologií a funkcí, které usnadňují jízdu v provozu, na dálnicích, i v noci.
KOMFORT A PRAKTIČNOST
Volitelná sedadla s masážní funkcí mají pět programů pro řidiče i spolujezdce. Sedadla vpředu i vzadu mají ve všech vozech standardně opěrky hlavy s nastavitelnými polštáři a u zadních sedadel lze seřizovat sklon opěradla.
INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ SYSTÉMY
InControl je soubor vyspělých technologií, které propojí vás i váš Range Rover s okolním světem. Standardní systém InControl Touch Pro lze vylepšit přidáním balíčku konektivity InControl Connect Pro.
Modely
HYBRID
Range Rover Hybrid byl celosvětově prvním hybridním SUV svého druhu se vznětovým motorem. Jeho design a konstrukce poskytují nejlepší schopnosti a praktické vlastnosti ve své třídě. Hybridní technika byla plně integrována do konstrukce karoserie, takže veškeré terénní schopnosti, včetně světlé výšky, nájezdových úhlů a brodivosti 900 mm, zůstaly zachovány. Je to skutečně 100% „Hybrid“, 100% Land Rover.
HLINÍKOVÁ KAROSERIE
Range Rover je prvním SUV na světě s vyspělou celohliníkovou konstrukcí karoserie. Díky tomu je lehčí a hospodárnější a ještě více přispívá k trvalé udržitelnosti. Hliníková konstrukce je nejen s velkým odstupem nejlehčí ve své třídě, ale také neuvěřitelně odolná.
Provozní vlastnosti
ADAPTIVE DYNAMICS
Díky systému Adaptive Dynamics si ani nevšimnete, jak rychle kilometry ubíhají. Systém monitoruje pohyby vozidla až 500krát za sekundu a reaguje téměř okamžitě na povely řidiče nebo změny stavu vozovky. Výsledkem je větší kontrola a minimální pohyb karoserie, což zaručuje vyrovnanou, plynulou jízdu.
DYNAMIC RESPONSE
Systém Dynamic Response vylepšuje ovladatelnost vozidla a jízdní komfort omezením naklánění karoserie v zatáčkách. Nejnovější dvouokruhový systém dokáže nezávisle regulovat přední a zadní nápravu v zájmu ještě větší agility při nízkých rychlostech, větší stability při vysokých rychlostech a větší přesnosti řízení. Tento systém zvyšuje úroveň terénních vlastností vozu.
Výkon
ZÁŽEHOVÝ OSMIVÁLEC
Osmiválec má kompaktní, lehkou celohliníkovou konstrukci s nejnižšími úrovněmi vnitřního tření ve své třídě. Motor byl optimalizován použitím nejmodernějšího systému řízení motoru od společnosti Bosch. Je vybaven přímým vysokotlakým vstřikováním paliva pomocí špičkového, centrálně namontovaného, vícebodového systému vstřikování s naváděným rozprašováním paliva.
OSMISTUPŇOVÁ AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA
Všechny zážehové a vznětové motory jsou kombinovány s vyspělou elektronicky řízenou osmistupňovou automatickou převodovkou ZF, kterou konstruktéři značky Land Rover optimalizovali tak, aby zaručovala plynulé řazení s výjimečně rychlými reakcemi. Díky osmi těsně odstupňovaným převodovým stupňům je přeřazení téměř nezaznamenatelné a trvá pouhých 200.
Bezpečnost
ASISTENT PRO JÍZDU V JAKÉMKOLI TERÉNU (ATPC)
Asistent pro jízdu v jakémkoli terénu (ATPC) je moderní systém, který umožňuje řidiči nastavit a udržovat stálou rychlost i v těch nejnáročnějších podmínkách. Systém pracuje podobně jako tempomat, a to při velmi nízkých rychlostech od 2 do 30 km/h. Řidič se díky němu může plně soustředit na řízení a překonávání terénních překážek.
ROZJEZD PŘI NÍZKÉ TRAKCI
Range Rover je vybaven speciální funkcí rozjezdu, která umožňuje plynulý a snadný rozjezd vozidla i na zrádném povrchu s nízkou přilnavostí, jako je led, sníh nebo mokrá tráva.
ŘÍZENÍ PLYNULÉHO ROZJEZDU VE SVAHU (GRC)
Funkce GRC zabraňuje rozjetí vozidla ve strmém svahu, pokud řidič nechtěně uvolní brzdový pedál.
TERRAIN RESPONSE
Vůz s celohliníkovou karoserií a nefalšovanými schopnostmi vozů Land Rover dosahuje v terénu neuvěřitelných výkonů. Náš jedinečný systém Terrain Response 2 sleduje jízdní podmínky a automaticky optimalizuje jízdní vlastnosti a trakci přizpůsobováním reakcí motoru, převodovky, mezinápravového diferenciálu a podvozkových systémů, které odpovídají požadavkům daného terénu.
ASISTENT PRO SJÍŽDĚNÍ STRMÝCH SVAHŮ (HDC)
Range Rover disponuje jedinečnou škálou technologií, které doplňují systém Terrain Response a optimalizují provozní vlastnosti i bezpečnost při jízdě v jakémkoli terénu. Jedním z těchto systémů je asistent pro sjíždění strmých svahů (HDC). Systém HDC pomáhá bezpečně sjíždět náročná klesání udržováním konstantní rychlosti jízdy a individuálním přibrzďováním jednotlivých kol.
SYSTÉM SLEDOVÁNÍ HLOUBKY BRODU (WADE SENSING)
Na přání dodávaný systém snímání hloubky brodu Wade Sensing pomáhá řidiči při průjezdu potoků, brodů nebo zaplavených cest. Používá senzory ve vnějších zpětných zrcátkách a upozorní řidiče, pokud je voda příliš hluboká. Tato funkce poskytuje na dotykové obrazovce v reálném čase obrazové informace o brodění, včetně hloubky vody ve vztahu k vozidlu a maximální brodivost vozidla.
Zdroj: www.landrover.cz