Nová verze modelu GTC4Lusso s osmiválcem a náhonem na zadní kola nabízí další z mnoha možností stáje Ferrari.
Tato možnost automobilka vytvořila pro každodenní jízdy ve městě bez burácejícího zvuku, který je utlumen. Oproti dvanáctiválcovému GTC4Lusso má tento typ náhon na zadní kola, avšak natáčení zadní nápravy s malým upravením stále zůstává. Osmiválcový model je lehčí a komfortnější do městského prostředí, ale nemění nic na agresivitě a síle 610 koní.
Specifikace vozu
ROZMĚRY A VÁHY |
|
Celková délka: |
4922 mm |
Celková šířka: |
1980 mm |
Výška: |
1383 mm |
Rozvor: |
2990 mm |
Přední stopa: |
1674 mm |
Zadní stopa: |
1668 mm |
Pohotovostní hmotnost: |
1840 kg |
Rozložení váhy: |
46% vpředu, 54% vzadu |
Objem nádrže: |
91 l |
Objem zavazadlového prostoru: |
450 l – 800 l |
MOTOR |
|
Typ: |
3.9-litre V8 turbo |
Průměr válce: |
6 262 cm3 |
Výtlak válce: |
9.4:1 |
Celkový výtlak: |
449 KW (610 koní) |
Maximální točivý moment: |
610 koní v 7,500 rpm |
Palivo: |
benzin |
VÝKON |
|
Maximální rychlost: |
335 km/h |
Zrychlení 0-100 km/h: |
3,4 s |
ELEKTRONIKA |
|
Elektronika: |
SSC4/CST with F1 TRAC, ESP 9,0 Premium with ABS EVO/SCM-E |
PŘEVODOVKA |
|
Převodovka: |
4RM EV/4WS/7-speed F1 DCT/E-Diff |
NÁPRAVA |
|
Přední: |
245/35 ZR20; 8,5 |
Zadní: |
295/35 ZR20; 10,5 |
Pohon: |
4×4 |
SPOTŘEBA |
|
Kombinovaná (ECE+EUDC): |
se systémem HELE spotřeba paliva EU 15,0 l/100 km |
EMISE |
|
Kombinovaná (ECE+EUDC): |
350 g/km |
Zdroj: www.scuderiapraha.cz