Porsche Macan GTS

Kdo raději zanechává vlastní stopu, ten nepotřebuje sledovat jiné. Přesně tak totiž přemýšlíme o vozech, které se označují jako kompaktní SUV: 5 dveří, 5 sedadel, pohon na všechna kola – a samozřejmě zvýšená poloha sedadel. Nechybí tu ale něco?

Něco, co by sem vneslo trochu života. Co by nám dalo pocit přímého kontaktu se silnicí. Přineslo ještě intenzivnější radost z jízdy. Poskytlo dostatek prostoru pro koníčka, volný čas a sport. Nikdy ale pro kompromisy. Něco, co je kompaktní, koncentrované, intenzivní a přitom ještě silné. Co je vhodné pro všední den, ale vůbec není všední.

A přesně podle těchto kriterií jsme postavili Macan. Jako 5 různých osobností. Každá z nich je sportovním vozem. Každá je nezaměnitelná ve své kategorii. Každá je pravý Porsche – od designu přes dynamiku jízdy až po výbavu. Od dynamického prvního modelu po mimořádně sportovní variantu S a model GTS se zvýšeným výkonem přes efektivního běžce na dlouhé trati s dieselovým motorem až po model Turbo, který ve své třídě nastavil laťku jízdního chování.

Všechny modely Macan jsou vyvinuty, testovány a vyrobeny v souladu s filozofií Porsche. Konkrétně to znamená: Přenášíme sportovní styl ze závodní dráhy do běžného života. Staráme se o maximální efektivnost. Samozřejmě i o bezpečnost a pohodlí. Nic neponecháváme náhodě. Tak dlouho, dokud naši inženýři nedosáhnou vytčeného cíle: postavit první sportovní vůz, který se zařadí mezi kompaktní SUV.

Macan – vyroben pro intenzivní život. Se všudypřítomnou touhou po zážitcích a adrenalinu. Život, ve kterém jsou nové výzvy neustálým hnacím motorem. Život, kde cesta není uhlazená konvencemi. Život takový, jaký má být. Přímý a osobní.

Jako sportovní vůz. Něco, co nám i za běžných okolností poskytne pocit, že jsme naživu.

Design exteriéru

Jak se dobrý sportovec stane špičkovým? Intenzivním tréninkem. Výsledek je potom samozřejmě patrný na první pohled jak na výkonu, tak i na vzhledu. Jen se na Macan GTS podívejte: ostře vyrýsovaná postava, napjatý postoj, neustále při

Design interiéru

Cíl je prostý: život. Interiér vozu Macan GTS tomuto principu důsledně odpovídá a vytváří pro řidiče optimální prostor. Všechny funkce jsou přehledně uspořádané, připravené k okamžitému použití. Otáčkoměr umístěný uprostřed, jak je typické pro sportovní vozy, vyniká svým černým ciferníkem s nápisem „GTS“.

Exkluzivní sportovní sedadla s 8 možnostmi přestavení nabízejí pohodlí i skutečně sportovní zážitky. Vyšívaný nápis „GTS“ na opěrkách hlavy předních sedadel a vnějších zadních sedadel je elegantním doplňkem. Kůže a dekorativní hliníkové lišty zdůrazňují exkluzivitu vozu Macan GTS, Alcantara známá ze závodních okruhů zase jeho sportovní stránku.

Sedadla

Komfortní sedadla

Komfortní sedadla s 8 možnostmi nastavení sedadla řidiče se snadno ovládají a jsou ideální pro pohodlí na dlouhých cestách. Změnit můžete vzdálenost od volantu, výšku sedáku a sklon sedáku a opěradla. Sportovní a současně elegantní vzhled dodávají sedadlům středové pásy z Alcantary®.

Standard pro Macan S, Macan S Diesel a Macan.

Sportovní sedadla s 8 polohami.

Kdo by si přál ještě mít ještě sportovnější pocity, může volit exkluzivní sportovní sedadla s 8 polohami. Teprve v nich si plně vychutnáte pocit z jízdy ve sportovním voze. Elektrický systém umožňuje přestavování sedadel řidiče a spolujezdce do 8 poloh – upravit lze individuálně podélné nastavení, výšku, sklon sedáku a opěradla.

Interiérový paket GTS pro Macan GTS a interiérový paket Turbo zahrnují: středové pásy sedadel potažené Alcantarou® jsou inspirovány závodním sportem. A pro ještě sportovnější vzhled: prošívání v kontrastních barvách karmínově červené nebo stříbřitě bílé. Celkový dojem ze vzhledu špičkového sportovce dopl%nuje nápis „GTS“, vyšitý na opěrkách hlavy kontrastní barvou.

Volitelné a exkluzivní pro Macan GTS.

Komfortní sedadla s paketem Komfort-Memory (14 možností přestavení)

Přejete si maximální pohodlí pro sebe i Vašeho spolujezdce na sousedním sedadle? Navíc k 8 možnostem přestavení u komfortních sedadel nabízí paket Komfort-Memory další úpravy: nastavení bederních opěr, posun sedací plochy a změnu polohy sloupku řízení. Individuální nastavení sedadla řidiče a spolujezdce včetně bederních opěr, polohy volantu a venkovních zpětných zrcátek lze uložit do paměti.

Volitelné pro Macan Turbo bez příplatku. Možnost objednání pro všechny ostatní modely Macan.

Adaptivní sportovní sedadla s paketem Komfort Memory (18 možností)

Maximální pohodlí a sportovní styl nabízejí adaptivní sportovní sedadla s paketem Komfort-Memory, jejichž bočnice jsou obzvlášť vysoké a pevné. K dispozici je 18 možností, jak sedadla přizpůsobit optimálně Vašim potřebám – nastavit si můžete výšku sedáku, sklon sedáku a opěradla, vzdálenost od volantu i 4 polohy bederní opěry. Sloupek řízení se přestavuje elektricky. Do paměti lze uložit hodnoty nastavené pro sedadlo řidiče a spolujezdce včetně bederní opěry a rovněž polohu volantu a venkovních zpětných zrcátek.

Standard pro Macan Turbo. Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Exkluzivně vyhrazeno pro interiérový paket Turbo: kontrastní lemy v granátově červené nebo stříbřitě bílé barvě a rovněž z materiálu Alcantara® A vyšitý nápis „turbo“ na opěrkách hlavy, který představuje další poutavý akcent.

Interiérový paket Turbo volitelný a exkluzivní pro Macan Turbo.

Vyhřívání sedadel/volantu

Pro všechny varianty sedadel dodáváme vyhřívání vpředu nebo jako paket vpředu i vzadu. Můžete si objednat i vyhřívání volantu, takže bude vždy příjemný na dotyk.

Odvětrávání sedadel

Abyste si na dlouhé cestě a v letním horku mohli jízdu ještě lépe vychutnat, nabízíme volitelné odvětrávání sedadel vpředu (pouze společně s vyhříváním sedadel, paketem Komfort-Memory nebo adaptivními sportovními sedadly). Vyloučeno: Nabídky se středovými pásy sedadel z materiálu Alcantara®.

Výkon

Pohon

Spotřeba paliva/emise* -Macan GTS: ve městě v l/100 km 11,8 – 11,4; mimo město v l/100 7,8 – 7,4; kombinovaná v l/100 km 9,2 – 8,8; emise CO2 při kombinované spotřebě v g/km 100 215 – 207.

7stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK)

V novém voze Macan GTS řadí 7spojková převodovka PDK. Ve zlomku sekundy, bez přerušení tahové síly. Výhoda: Při zařazeném stupni je již předem zvolen následující stupeň. Zatímco se otevírá spojka zařazeného stupně, spojka cílového stupně současně zavírá. Efekt: Pocit z jízdy je sportovní, dynamický, pružný.

Porsche Traction Management (PTM)

Za enormní dynamiku jízdy nového Macanu je „spoluodpovědný“ aktivní pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Systém tvoří elektronicky ovládaná, víceparametrovou charakteristikou řízená lamelová spojka, automatický brzdový diferenciál (ABD) a protiprokluzová regulace (ASR). Elektronicky ovládaná lamelová spojka reguluje rozvádění hnací síly mezi zadní a přední nápravu. Stav vozidla se přitom trvale kontroluje. Je proto možné přesně a bleskurychle reagovat na nejrůznější situace, které se za jízdy mohou vyskytnout.

Senzory mimo jiné nepřetržitě kontrolují otáčky všech 4 kol, podélné a příčné zrychlení vozu, stejně jako úhel řízení. Pokud například při zrychlování hrozí prokluzování zadních kol, je prostřednictvím silnějšího záběru lamelové spojky přidělena větší hnací síla dopředu. Navíc ASR snižuje protáčení kol. V zatáčkách je hnací síla předních kol dávkována tak, aby bylo zajištěno optimální boční vedení.

Stručně řečeno: PTM přináší na silnici vysoce sportovní chování vozu Macan. Za volantem tak poznáte, co všechno skutečně sportovní vůz dokáže: trakce, bezpečnost jízdy, vynikající chování při manévrování a samozřejmě typická vysoká dynamika Porsche.

VarioCam Plus

VarioCam

Plně variabilní proměnné časování ventilů umožňuje u všech modelů Macan s benzinovým motorem plynulé nastavování vačkového sacího hřídele a vačkového hřídele výfukových ventilů. Výsledkem je vysoký specifický výkon a vysoký točivý moment již při nízkých otáčkách, ale především snížená spotřeba a nepatrné emise.

VarioCam Plus

Vozy Macan Turbo, Macan GTS i Macan S s motorem V6 se dvěma turbodmychadly mají navíc ještě systém VarioCam Plus, který mění zdvih sacích ventilů. Výsledek: spontánní zrychlení a klidný chod motoru.

Přímé vstřikování benzínu (DFI)

Systém DFI vstřikuje elektromagneticky ovládanými vstřikovacími ventily palivo do spalovacího prostoru tlakem až 200 bar, přímo a na milisekundu přesně. Tvar a úhel vstřiku jsou optimalizované z hlediska točivého momentu, výkonu, spotřeby a emisí. Pro homogenní rozdělování směsi vzduchu a paliva a tím i efektivní spalování. DFI zlepšuje vnitřní chlazení spalovacího prostoru tím, že směs vytváří přímo ve válci. Vyšší komprese pak vyvolá vyšší výkon a lepší účinnost motoru.

Zásobování olejem

Integrované mazání benzínového motoru V6 se suchou klikovou skříní slouží pro bezpečný přítok oleje za jakékoli situace při jízdě. Zásobník oleje je umístěn přímo v motoru. To šetří místo a hmotnost. O průtok oleje přizpůsobený potřebám se stará regulované olejové čerpadlo. Je optimalizováno na sportovní způsob jízdy a optimální mazání motoru umí zajistit i za extrémních situací.

Přeplňování

Motory V6 Biturbo jsou vybaveny 2 paralelně zapojenými turbodmychadly – vždy jedno na řadu válců. Nasávaný vzduch se stlačuje a přes chladič plnicího vzduchu řady válců se přivádí k motoru. Chlazení má dva úkoly: zajistit vysoké plnění válce a nízkou teplotu konstrukčního dílu.

Sportovní výfukový systém

Sportovní výfukový systém se postará o ještě jadrnější zvuk. Sportovní koncovky výfuku z chromované ušlechtilé oceli – podle přání zákazníka ve stříbrné nebo černé barvě – dodají vozu kromě charakteristického zvuku i jedinečný vzhled.

Standardní pro Macan GTS, součást exteriérového paketu Turbo. Volitelné pro všechny modely.

Parametry

Motor

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Počet válců 6
Objem 2 997 cm³
Uložení motoru Motor vpředu
Výkon 265 kW(360 PS)
Při otáčkách 6 000 ot/min
Točivý moment 500 Nm
Při otáčkách 1 650 – 4 000 ot/min
Kompresní poměr 9,8 : 1

Spotřeba

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Město l/100km 11,8 – 11,4 l
Mimo město l/100km 7,8 – 7,4 l
Kombinovaná l/100km 9,2 – 8,8 l
Emise CO2 g/km 215 – 207 g

Výkon

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Nejvyšší rychlost 256 km/h
Zrychlení 0 – 100 km/h 5,2 (5,0 Sport Chrono Package) s
Zrychlení 0 – 160 km/h 12,5 (12,3 Sport Chrono Package) s
Pružné zrychlení 80 – 120 km/h 3,4 s

Druh pohonu

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Hnaná náprava Všechna kola

Karoserie

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Délka 4 692 mm
Šířka 1 926 mm
Výška 1 609 mm
Rozvor 2 807 mm
Součinitel odporu vzduchu 0,36
Celková přípustná hmotnost 2 550 kg
Pohotovostní hmotnost dle DIN 1 895 kg

Objemy

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
Zavazadlový prostor v l 500 / 1 500
Nádrž 65 l

Bezpečnost a technologie

Brzdy

Brzdové třmeny Macanu jsou černé. U modelů Macan S Diesel a Macan S se dodávají ve stříbrné barvě, u modelů Macan Turbo a Macan GTS jsou červené.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Podle Vaší volby si můžete Váš Macan vybavit i keramickými brzdami (PCCB), úspěšně testovanými na závodních drahách.

Odvrtávané keramické brzdové kotouče mají vpředu průměr 396 mm a tloušťku 38 mm. Zadní kotouče o průměru 370 mm mají tloušťku 30 mm.

Nepatrná tepelná roztažnost brání deformacím i při náročném namáhání. Keramické brzdové kotouče navíc nekorodují a zajišťují lepší tlumení hluku.

Rozhodující výhoda: Brzdové kotouče jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů. To se pozitivně projevuje jak na jízdním výkonu, tak i spotřebě, ale především na snížení neodpružené a rotující hmoty. Pro lepší ovládání, lepší přilnavost k vozovce i zvýšené pohodlí za jízdy.

Další asistenční systémy

Asistent změny jízdního pruhu

Asistent změny jízdního pruhu sleduje prostor za vozidlem a v mrtvém úhlu. V rozpětí rychlosti jízdy 30 km/h až 250 km/h informuje systém řidiče optickým signálem ve venkovním zpětném zrcátku o vozidlech, která se rychle blíží zezadu nebo která se nacházejí v mrtvém úhlu. Zejména na dálnicích tak asistent změny jízdního pruhu přispívá k Vašemu pohodlí a bezpečnosti. Asistent přitom sám nezasahuje do řízení vozidla a můžete ho kdykoli vypnout.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu sleduje čelní kamerou omezovací čáry na vozovce. Jestliže hrozí nebezpečí, že by vozidlo některou z těchto čar mohlo překročit, vrátí je systém automaticky zpět do středu jízdního pruhu. Náprava probíhá jemným impulsem řízení. Uznáte-li to za vhodné, nemusíte samozřejmě tento proces respektovat. Za určitých podmínek – např. při špatném počasí – se funkce může samostatně vypínat.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu

Kamera v krytu vnitřního zrcátka sleduje vozovku před vozem. Pokud se vůz přiblíží k omezovacím čárám a hrozí opuštění stopy bez upozornění směrovým světlem, vyšle systém podle přání akustickou výstrahu.

Standard pro všechny modely Macan.

Ukazatel mezní rychlosti

Ukazatel mezní rychlosti Vás informuje o omezení rychlosti a o značkách zákazu předjíždění a jeho ukončení, které zachytí kamera.

Informace se zobrazují na displeji TFT sdruženého přístroje a obrazovce PCM. Pokud kamera značku nerozpozná – např. při silném dešti nebo za tmy – zobrazí se automaticky informace o omezení rychlosti uložené v navigačním modulu.

Výhoda pro Vás: Můžete se lépe soustředit na provoz na silnici.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Parkovací asistent

Parkovací asistent varuje před překážkami, které se vyskytují před a za vozidlem v místě, kde chcete zastavit. Snímače jsou harmonicky integrovány do přední a zadní části vozidla. Výstraha je vydávána zvukově a navíc i opticky na centrálním displeji schématickým zobrazením vozidla z ptačí perspektivy. Vzdálenost k překážkám je zvýrazněna graficky.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Kamera pro couvání

Kamera usnadňuje přesné couvání při parkování vozidla a rovněž manipulaci při připojování přívěsu. Řidič je přitom naváděn obrazem kamery a dynamickými vodicími čárami na obrazovce PCM, které informují o pohybu vozidla v souladu s aktuální polohou volantu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Surround View

Surround View je systém 4 kamer umístěných v přední a zadní části vozidla a venkovních zpětných zrcátkách, který poskytuje kompletní přehled o poloze vozidla a o jeho bezprostředním okolí. V PCM si řidič může zvolit pohled z ptačí perspektivy, pohled z boku a z rohu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Zabezpečení proti odcizení

Všechny modely Macan jsou vybaveny imobilizérem, který pracuje na principu porovnání dat klíče a elektroniky vozidla. Je-li identifikace správná, elektronika motoru umožní nastartování.

Modely Macan mohou být na přání vybaveny výstražným alarmem proti krádeži vč. monitorování kabiny ultrazvukem. Pro vozy Macan Turbo se výstraha proti krádeži dodává standardně, ultrazvukový monitoring kabiny lze doplnit na objednávku.

Zabezpečovací obvod zařízení zahrnuje všechny 4 dveře, kapotu motoru, výklopnou záď, vnitřní prostor, zapalování a event. také přívěs.

porsche-macan-gts_2

Osvětlovací zařízení

Hlavní světlomety s LED vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

Volitelné nové hlavní světlomety s LED vč. PDLS Plus vynikají nezaměnitelným vzhledem, který podtrhují stylové 4-bodové spoty. Intenzita osvětlení je vždy dostačující pro dokonalý přehled prostoru před vozem. Kromě standardního dynamického a statického světla do zatáček, ovládání světel v závislosti na rychlosti mají důležitou funkci světla do špatného počasí.

V Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) je kromě toho zahrnuto: dynamické dálkové světlo a asistent pro lepší osvětlení okolí při vjezdu do křižovatek. Velmi rychle pak můžete posoudit aktuální situaci.

Světla pro denní svícení

Standard pro všechny modely: světla pro denní svícení. U vozidel s halogenovými světlomety zastává funkci světla pro denní svícení vnitřní světlomet. U vozidel s bi-xenonovými hlavními světlomety tvoří výrazný zdroj světla 4 bodové LED v každém světlometu. Výhoda pro Vás: zvýšená bezpečnost při jízdě ve dne, protože jste pro ostatní účastníky silničního provozu lépe viditelní.

Bi-xenonové světlomety vč. Porsche Dynamic Light System (PDLS)

Bi-xenonové hlavní světlomety jsou vybaveny automatickou dynamickou regulací dosvitu. Pro rovnoměrné osvětlení vozovky tlumenými i dálkovými světly. Dynamické světlo do zatáček nastaví hlavní světlomety v závislosti na úhlu řízení a rychlosti jízdy, statické světlo do zatáček aktivuje přídavné světlomety pro lepší osvětlení úzkých míst nebo pro lepší rozhled při odbočování. Stručně řečeno: vjíždíte do předem osvětlené zatáčky.

Mimořádně exkluzivní jsou volitelné černé bi-xenonové hlavní světlomety vč. PDLS. U modelů Macan GTS jsou navíc provedeny s vnitřními černými clonami.

Standard pro Macan GTS. Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Zadní světla s LED.

Trojrozměrný design zadních světel s diodami LED je inspirován supersportovním vozem 918 Spyder a propůjčuje Vašemu vozu působivý vzhled. Jejich aktivace je mimořádně rychlá a mají vysokou svítivost. Pro větší bezpečnost. Adaptivní brzdová světla LED při nouzovém brzdění výrazně blikají. Řidiči vozidel jedoucích za Vámi tak rychleji rozpoznají kritickou situaci. Třetí brzdové světlo je osazeno do střešního spoileru.

Navíc se zadní světla s LED dodávají i v tónovaném provedení: standardně pro Macan GTS, jako součást exteriérového paketu Turbo nebo na přání ke každému modelu Macan. Sportovní akcent, který zanechává výraznou stopu.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je elektronický regulační systém pro stabilizaci v dynamickém mezním rozsahu jízdy a pro zvyšování bezpečnosti jízdy.

Senzory přitom neustále zjišťují směr jízdy, rychlost jízdy a stáčivou rychlost a příčné zrychlení. PSM podle potřeby přispívá záměrným brzděním jednotlivých kol ke stabilizaci vozu. Další výhoda: Jestliže řidič náhle ubere plyn, uvede PSM brzdový systém do zvýšené pohotovosti. Při brzdění je pak rychleji možné dosáhnout maximálního výsledku. Integrovaný systém ABS je optimalizován pro krátké brzdné dráhy.

Airbagy

Všechny modely Macan jsou standardně vybaveny úplnými airbagy pro řidiče a spolujezdce. Při nárazu z boku se uplatní systém Porsche Side Impact Protection (POSIP).

Zahrnuje boční airbagy v předních sedadlech, stropní airbagy přes kompletní střešní rám a boční okna od sloupku A ke sloupku C a dále boční ochranu proti nárazu ve dveřích. Boční airbagy do zadní části vozu se dodávají na přání.

2 přídavné senzory v prostoru nárazníků pomáhají při identifikaci čelního nárazu. Kombinace snímačů zrychlení a otáček rozpozná spolehlivě hrozící riziko převrácení vozidla a aktivuje stropní airbagy a napínače bezpečnostních pásů.

Konstrukce karoserie

K bezpečnosti rozhodujícím způsobem přispívá použití vysoce a velmi pevných ocelí, které současně umožňují zhotovení důsledně lehké konstrukce.

V případě čelního nárazu pak podélné a příčné nosníky rozloží působící síly. Zesílené prvky z vysoce pevných ocelí přitom chrání cestující ve voze při nárazu z boku.

Vysoká pevnost a jasně definovaná deformovatelnost: 2 vlastnosti, které v sobě spojují i použité vícefázové oceli. Buňku pro cestující tvoří „klec“ z vysoce kvalitních ocelí, zajišťujících nejvyšší možnou ochranu.

Nový Porsche Communication Management (PCM)

Další vývojový stupeň systému Porsche Communication Management (PCM) tvoří centrální řídicí jednotku pro všechny aplikace nabízející informace a zábavu – a současně také patří ke standardní výbavě všech modelů. PCM je vybaven dotykovým displejem s vysokým rozlišením a integrovaným přibližovacím senzorem, který Vám umožní jednoduchou a pohodlnou obsluhu.

Zábava a informace začínají již při nabíjení a připojení vašeho iPhonu® nebo libovolného audio zdroje. Zapotřebí je pouze rozhraní USB nebo zdířka AUX. Pro vaši osobní hudbu je vedle mechaniky CD/DVD k dispozici také interní pevný disk („Jukebox“) a dvě čtečky karet SD. Po vložení karty si můžete oblíbenou hudbu přehrávat jednoduše přes hudební přehrávač v PCM.

Díky přípravě pro mobilní telefon připojíte mobilní telefony podporující Handsfree Profile (HFP) pohodlně prostřednictvím Bluetooth®. Mobilní telefon může zůstat uložený.

Informace o možnosti používání funkcí a služeb uvedených zde a v části „Porsche Connect“ ve Vaší zemi a ve Vašem modelu Porsche najdete v Porsche Car Configurator nebo ve Vašem centru Porsche.

Connect

Connect Modul zajistí perfektní spojení Vašeho smartphonu s Vaším vozem Porsche. Na středové konzole se nachází speciální přihrádka pro smartphone, která signál vašeho mobilního telefonu předává na venkovní anténu vozidla, aby se ušetřila kapacita baterie. Současně můžete svůj smartphone připojit pomocí kabelu USB pro nabíjení, resp. pro poslech.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Connect Plus

Modul Connect Plus se ve vašem vozu Porsche stará o maximální konektivitu. Je vybaven LTE telefonním modulem se čtečkou SIM karet pro vysoký komfort ovládání a optimalizovanou kvalitu hovorů a rovněž bezdrátový přístup k internetu. Tak můžete i ve svém vozidle používat koncová zařízení, jako je např. tablet, laptop nebo smartphone s funkcí WLAN – v případě potřeby i současně.

Odkládací přihrádka na smartphone ve středové konzole přenáší signál vašeho mobilního telefonu do antény vozu, přičemž šetří baterii v telefonu – pro optimální mobilní příjem. Kromě toho můžete váš smartphone připojit, aby se nabíjel, nebo pro sdílení jeho obsahu.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Kromě toho modul Connect Plus umožňuje využívání početných služeb Porsche Connect. Tím získáte více z vašeho všedního dne a multitasking přenechte vašemu sportovnímu vozu – abyste měli víc času jezdit s Porsche.

Služby

S Porsche Connect a modulem Connect Plus máte přístup k užitečným službám, například k informacím o dopravě v reálném čase. Tak budete již před vyjetím vždy vědět, po které trase se nejrychleji dostanete do cíle. Za jízdy se dopravní informace v reálném čase pravidelně aktualizují – a vaši trasu optimalizují.

Pro lepší orientaci za jízdy a v cíli slouží mimo to GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth s 360stupňovým zobrazením a satelitními obrázky v mapovém náhledu PCM. GOOGLE® Street View je z důvodu vaší bezpečnosti k dispozici jen tehdy, když vůz stojí.

Zdroj: www.auto.porsche.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *